marketingu

5 Zalet marketingu sieciowego

Jeśli jeszcze zastanawiasz się nad dołączeniem do branży marketingu sieciowego, pozwól, że przytoczę Ci 5 punktów, dla których warto to zrobić.

Punkt 1. Tańsze produkty

Znaczna część ludzi dołącza do tego, by przyoszczędzić na produktach oferowanych przez swoje firmy. Jest to miły dodatek, nawet gdy korzystamy z niego rzadko. Osobiście jestem zapisany do jednej firmy marketingu sieciowego, która raz w roku z okazji urodzin pozwala mi na zakup ulubionych perfum po zniżce 70%. Obecnie skupiam się na prężnym działaniu tylko w jednej firmie (co zalecam), ale korzystam z produktów kilku innych. Głównie z tego powodu, że w mojej firmie ich nie ma. A przy okazji pomagam komuś z moich znajomych zrobić obrót i odebrać prowizję.

Punkt 2. Wiedza

Nie znam lepszego środowiska, w którym można zdobywać wiedzę z zakresu przedsiębiorczości. Często dołączając do dobrego lidera, zyskujesz za zakup produktów niesamowitą wiedzę i pomoc, do której inni ludzie nie mają dostępu. Poza tym dowiesz się o mnóstwie książek i szkoleniach, które warto przeczytać, aby się rozwijać. Pewnego razu byłem u znajomego, który miał bibliotekę około 20 metrów kwadratowych. Cała była obłożona książkami napisanymi tylko przez liderów z firmy, w której działał. Zawsze robiło to na mnie duże wrażenie. Poza tym dopiero po dołączeniu do marketingu sieciowego zacząłem w księgarniach odwiedzać dział „biznes”.

Punkt 3. Sprzyjające środowisko

Początki bywają ciężkie. Często, gdy ktoś dołącza do marketingu sieciowego, to znajomi patrzą na niego jak na idiotę. A gdy stajesz sam przeciwko wszystkim, to wsparcie często potrafi, kolokwialnie mówiąc uratować tyłek. W Marketingu sieciowym ludzi łączy misja i często mają podobne doświadczenia. A jeśli masz podobne doświadczenia, to potrafisz z kimś porozmawiać i podnieść go na duchu. Gdy jesteś szefem swojej prywatnej firmy i coś idzie nie tak, to z reguły jest twój prywatny problem. Środowisko w marketingu sieciowym jest więc dobrym empatycznym środowiskiem, a takie wsparcie się przydaje.

Punkt 4: niski próg wejścia

Mało które firmy mają mały próg wejścia. Przeważnie jak dziś chcesz założyć firmę, to musisz opłacić ZUS, mieć pomieszczenie, pracowników, wziąć kredyt, zainwestować w sprzęt w produkt w technologię w marketing itd. itd. W marketingu sieciowym progi wejściowe zaczynają się przeważnie od kilkuset zł i już możesz działać. Przy okazji koszty wyjścia są niskie. Jeśli się okaże, że to nie jest dla Ciebie, to możesz w każdej chwili zrezygnować i nie masz zobowiązań związanych z wyżej wymienionymi czynnikami.

Punkt 5: Ogrom możliwości

Nie znam obecnie lepszej branży, dającej większe możliwości niż marketing sieciowy. Obecnie dużo firm posiada świetne plany marketingowe, oferują możliwość wypracowania sobie nowego samochodu z salonu w kilka miesięcy. Dodatkowo organizują wspaniałe wycieczki i szkolenia, na które przeciętnego zjadacza chleba po prostu nie znać. Oczywiście ten system ma swoje wady i bez pracy nic się nie wydarzy, ale tutaj szala na wadze plusów zdecydowanie przeważa.

Podsumowanie

Drogi czytelniku, jeśli jeszcze się zastanawiasz czy dołączyć do marketingu sieciowego, mam nadzieję, że znalazłeś odpowiedź w tych paru punktach przedstawionych powyżej. A jeśli szukasz lidera, który Cię poprowadzi i pokaże krok po kroku jak zacząć działać. To zachęcam Cię do kliknięcia link poniżej tego artykułu. Zachęcam Cię także do przejrzenia strony o mnie.

Alexander

8 thoughts on “5 Zalet marketingu sieciowego”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *